soo DAMN seexy



lagade doooooolma me min mami så ja hade sån där grej på huvudet för ja ville inte att mitt hår skulle lukta pallade inte duscha eller ska nog göra det ;p
ahah åkte till hässelby strand idag me min mami, syrra kusse & farbors fru vi chilla där o så haha såg en 40 årig gammal kvinna som gick runt me vp o rökte hahahaha där! jag gick in i vattnet så jag hade vatten till knäna aså vattnet är SÅ varmt så man kan förfan bada! fast det blir nog inte fölrrän nästa vecka för mig aja pussssss :)


Innan du komenterar: kom ihåg att idiotiska/kränkade komentarer tas bort, du är aldrig anonym, för din IPadress syns ;)

Komentera det här inlägget här:

Vad heter du?
Jag kommer hit ofta!

MSN eller mail? (bara jag som ser)

Har du också en blogg så jag kan svara på komentaren?

Så.. Vad ville du mig?

Trackback
RSS 2.0