*gäsp*

haha, jag somnade inte förrän runt tre tiden igår, satt och smsade & spelade spel haha. haha blev chokad nyss, Linnea loggade in på msn hon som brukar sova skiiiiiiiit länge haha! aja drog till tandläkaren och dom tog bort min skena som jag hade i munnen så den är borta nu och sen så fick jag en tid i september då ska dom lägga tandställning i underkäken oxå -.-
men aja snart så får jag ta bort den! nu ska jag försätta snacka med linnea, tack gud att någon rolig är inne på msn ! :)

gaaaaaaaaaaammal!


Innan du komenterar: kom ihåg att idiotiska/kränkade komentarer tas bort, du är aldrig anonym, för din IPadress syns ;)

Komentera det här inlägget här:

Vad heter du?
Jag kommer hit ofta!

MSN eller mail? (bara jag som ser)

Har du också en blogg så jag kan svara på komentaren?

Så.. Vad ville du mig?

Trackback
RSS 2.0