?

seriöst, vad har hänt med dig? du har förändrats helt. du har börjat skita i oss? du har slutat höra av dig? vad har hänt? du har förändrats grovt i mina ögon, jag tar dig inte som den person du var förut, du var seriöst en ängel i mina ögon, jag älskade dig sjukt mkt. men nu har du förändrats från den äkta ängeln till en falsk människa som tar oss i andra hand. aja det är inte vi som förlorar dig, utan du förlorar oss. och du ska vara den som säger "jag finns alltid här för dig, du är allt min livsglädje" tss, dom orden är bara falska, precis som dig. jag skiter i dig nu, den stilen du kör mot oss/mig så ska jag köra tillbaka.


Innan du komenterar: kom ihåg att idiotiska/kränkade komentarer tas bort, du är aldrig anonym, för din IPadress syns ;)

Komentera det här inlägget här:

Vad heter du?
Jag kommer hit ofta!

MSN eller mail? (bara jag som ser)

Har du också en blogg så jag kan svara på komentaren?

Så.. Vad ville du mig?

Trackback
RSS 2.0