amanda in thaa house

Sho alla Susans läsare! Det här inlägget är tillägnad till Susan, ni andra kan läsa, men jag vill att Susan ska ta åt dig mycket av det jag kommer skriva. Hur ska man börja.. Susan älskling, svär alla sjuka dagar med dig, glömmer aldrig. har träffat så många personer under alla dessa år, men du är den skönaste. tack älskling för att man kan lita på dig och berätta saker för dig. du är en vän jag aldrig skulle vilja förlora. har sagt det hundra gånger, men ju flera gånger jag säger destå mer vet du att jag menar det. min kärlek till dig är obeskrivlig. jag skulle kunna göra allt för dig för att du ska vara glad. du vet att jag alltid finns här för dig, om du behöver prata eller behöver något, kan du komma till mig. jag finns alltid här för dig. älskling, du är guldvärd. den som sårar dig har inte känslor. från första dagen vi lärde känna varandra så har du alltid betytt för mig. du betyder så jävla mycket för mig. oavsett vad, hur du än blir, vad som än händer, då kommer jag alltid att älska dig. att inte älska dig finns inte, det går inte. man kan inte sluta älska en som dig. det finns inte många som är som dig och jag är glad över att jag kan kalla dig för vän. ett liv utan dig skulle jag aldrig kunna tänka mig. tack älskling för att du alltid ställt upp när det har behövts och tack för att du finns där för mig när jag behöver prata eller något. ditt leende får en att le, även om man är ledsen, du bryr dig och jag bryr mig om dig lika mycket och mer. så som du finns där för mig finns jag för dig. jag älskar dig från botten av mitt hjärta. du är ljuset i mörkret. du har ett hjärta utav guld. du är en äkta vän och en vän bara dom bästa förtjänar. jag kanske inte har varit den du önskat, men jag försöker. säger bara tre starka ord som jag aldrig tar tillbaka och som borde fastna - jag älskar dig. ta åt dig. jag tar inte ett steg utan dig susan, skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan dig. äh, det blev ett kort inlägg men älskling, jag ville bara få fram lite av min kärlek för dig, inte för att det hjälpte så mycket med en text eftersom en text inte kan beskriva min kärlek för dig. men nu vet du i alla fall lite av hur mycket jag älskar dig. jag finns alltid här för dig älskling, det ska du veta. ett och ett halvt år med dig, det ska bli flera och det ska aldrig ta slut. som du säger "en vänskap som tar slut har aldrig börjat" vår har börjat, och kommer sluta den dagen döden skiljer oss åt. även om vi flyttar en miljon mil ifrån varandra, så kommer det inte kunna sära på oss. jag kommer aldrig att glömma dig, du förblir i mitt hjärta nu och föralltid.

en bild förklarar mer än tusen ord. men ska förklara bilden med ett par ord - Susan du är grovt älskad av Amanda. Kärlek.

Blessyaaaaah. PEACE! :D
/AMANDA :P



Innan du komenterar: kom ihåg att idiotiska/kränkade komentarer tas bort, du är aldrig anonym, för din IPadress syns ;)

Komentera det här inlägget här:

Vad heter du?
Jag kommer hit ofta!

MSN eller mail? (bara jag som ser)

Har du också en blogg så jag kan svara på komentaren?

Så.. Vad ville du mig?

Trackback
RSS 2.0